50 درصد تلفات رانندگی در بیمارستانها است ، وزارت بهداشت شانه خالی می کند
50درصد تلفات رانندگی در بیمارستانها است
وزارت بهداشت شانه خالی می کند
وزارت بهداشت مسئولیت خیلی سنگینی در رسیدگی به مجروحان جادهای دارد درحالیکه با شعار «من عامل تصادف نیستم» و درحالیکه یک عضو اصلی کمیسیون ایمنی راهها است این پیام را میدهد که توقعی از شما نداریم و توقعی از مانداشته باشید.



























