نوشته شده توسط  خرداد 21, 1398 - 1599 Views

تلاش بي‌وقفه نهادهاي مردمي در حوزه ايمني ترافيك در سراسر كشور مطلب ویژه

اولين نشست مشترك مسئولين مركزي جمعيت طرفداران ايمني راهها با نمايندگان استاني اين نهاد در سال جاري به منظور مروري بر فعاليت‌ها و تشريك مساعي و تبادل‌نظر  برنامه‌هاي پيش رو، در تهران تشكيل شد.

اولين نشست مشترك مسئولين مركزي جمعيت طرفداران ايمني راهها با نمايندگان استاني اين نهاد در سال جاري به منظور مروري بر فعاليت‌ها و تشريك مساعي و تبادل‌نظر  برنامه‌هاي پيش رو، در تهران تشكيل شد .
به گزارش روابط عمومي جمعيت طرفداران ايمني راهها محمد بخارايي رئيس شوراي سياست‌گذاري اين نهاد با اشاره به شرايط بحراني در حوزه سوانح رانندگي در كشور و آسيب‌هاي متعدد انساني، اجتماعي و اقتصادي كه همه روزه بر پيكره جامعه وارد مي‌شود، اظهار داشت: جمعيت طرفداران ايمني راهها با هدف تلاش براي كاهش اين آسيب‌ها از سالهاي اخير در حال فعاليت است و با ايجاد و راه‌اندازي نمايندگي در ٢٤ استان و با برگزاري و اجراي برنامه‌هاي گوناگون با محوريت فرهنگي و جامعه هدف همانا  آحاد مردم به ويژه رانندگان در اين مسير گام بر مي‌دارد .
وي عزم جدي ملي و همراهي و اراده تمامي هموطنان همچنين همكاري نهادهاي ذيربط را جهت كاهش سوانح رانندگي در شرايط حاضر بسيار ضروري دانست و خاطر نشان كرد:  اقدامات ملي، بهم پيوسته و مشترك  در كاهش و حذف آسيب‌هاي انساني، اجتماعي و اقتصادي ناشي از سوانح رانندگي قطعا خواهد توانست جامعه را به سمت و سوي سلامتي، شادابي و در راستاي اقتصاد مقاومتي و اهداف عاليه برساند، چرا كه امروزه خوشبختانه هم در بخش علمي و هم در موضوع تجربه در كشور تسلط كافي در اين زمينه‌ها وجود دارد و كافي است جريان‌سازي شده  و به موازات سخت‌افزاري فعاليت‌هاي نرم‌افزاري به طور خاص برنامه‌هاي  فرهنگي انجام شود و اين ماموريت را جمعيت در ستاد و استانها با قوت در  دستور كار دارد .
بخارايي جايگاه نهادهاي مردمي از جمله جمعيت طرفداران ايمني راهها را به عنوان گروه‌هاي مرجع در كشور ارزشمند خواند و افزود: قطعا در برنامه هاي فرهنگي همراه نمودن آحاد مردم و در موضوع سوانح رانندگي جلب نظر كاربران و استفاده‌كنندگان از وسايل‌نقليه به ويژه رانندگان، سرنشينان، موتورسواران، عابران پياده و ... موضوع بسيار مهمي است كه لازم است در كانون توجه همگان قرار گيرد .
خاطر نشان مي‌نمايد در ابتداي اين نشست بهروز غروي  مديرعامل جمعيت گزارشي از فعاليت‌هاي انجام يافته در ستاد، همچنين عليرضا اسماعيلي دبير جشنواره فرهنگي صوتي تصويري ايمني ترافيك كه در ٧ اريبهشت سال جاري برگزار شد، و حميد صفريان دبير دومين جشنواره رانندگان حرفه‌اي برتر ايمني كه ١٣ اسفند سال گذشته برگزار شد هريك گزارشاتي را ارائه داشتند.
ياد‌آور مي‌گردد در اين نشست تعدادي از نمايندگان استاني جمعيت، گزارشاتي را در قالب پانل تخصصي ايمني ترافيك ارائه نموده و در بخش نيم‌روزي دوم نشست نيز موضوع ساماندهي موتورسواران در ايران با حضور جمعي از اعضاي هيات مديره و نمايندگاني از وزارت كشور در قالب پانل مورد بحث، نقد و بررسي قرار گرفت .
گفتني است در حال حاضر جمعيت طرفداران ايمني راهها در ٢٤ استان نمايندگي فعال داشته كه ضمن تعامل با نهادهاي خصوصي و سازمانهاي دولتي تلاش مناسبي را در جهت توسعه رفتارهاي صحيح رانندگي و كاهش تصادفات و آسيب‌ها را بانجام رسانده و برنامه گسترده‌اي را در دستور كار دارند .

 

روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها

 

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za تلاش بي‌وقفه نهادهاي مردمي در حوزه ايمني ترافيك در سراسر كشور | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 تلاش بي‌وقفه نهادهاي مردمي در حوزه ايمني ترافيك در سراسر كشور | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za تلاش بي‌وقفه نهادهاي مردمي در حوزه ايمني ترافيك در سراسر كشور | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa تلاش بي‌وقفه نهادهاي مردمي در حوزه ايمني ترافيك در سراسر كشور | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel