نوشته شده توسط  خبرگزاري فارس دی 08, 1400 - 414 Views

کمیسیون ایمنی را‌ه‌ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی‌تری در دستور کار قرار دهد مطلب ویژه

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها گفت: کمیسیون ایمنی راه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی و مهندسی‌، علمی‌، صنعتی‌، فرهنگی‌، نظارتی و امدادی و توان نهادهای مردمی، جهت جلوگیری از ادامه روند سوانح رانندگی، تدابیر جدی‌تری و اقدامات همه جانبه را در دستور کار قرار دهد.

ناصر رزاق منش در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌در چند روز گذشته علاوه بر وقوع سوانح متعدد رانندگی در گوشه و کنار کشور، در اثر دو سانحه که در روز شنبه چهارم دی ماه که به دلیل برخورد زنجیره ای بین پنج دستگاه خودرو در جاده اهواز – خرمشهر رخ داد، ‌تعدادی از نیروی‌های جوان که عازم محل کار بودند جان خود را از دست دادند و 10 نفر هم ‌مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها افزود: همچنین روز بعد نیز در اثر واژگونی مینی بوس حامل بانوان و کودکان زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در محور مینودشت - گنبد کاووس تعداد سه نفر از هموطنان جان باخته و 14 نفر مجروح شدند.

وی اظهار کرد: ‌این تراژدی در حال ادامه است بدون اینکه این اخبار در صدر باشد، گویی اینکه این اتفاقات امری عادی گشته و آحاد جامعه و رسانه ها به راحتی از کنار آن عبور می‌کنند.

رزاق‌منش ادامه داد:‌ هموطنان باید برای حفظ ایمنی و سلامت خود در سفرهای درون و برون‌شهری بیش از هر زمان دیگر به خود مراقبتی بپردازند و با رعایت کامل قوانین و مقررات‌، اطمینان جدی از سالم بودن خودرو همچنین انتخاب مناسب‌ترین شرایط و زمان، اقدام به سفر کنند.

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها افزود: در کنار این توجه عمومی‌، آحاد جامعه نیز از نهادها و سازمان‌های ذیربط در حمل و نقل به طور ویژه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور حسب تکلیف و وظیفه ذاتی آنها،‌ انتظار دارند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی و مهندسی‌، علمی‌، صنعتی‌، فرهنگی‌، نظارتی و امدادی و مهمتر از آنها توان نهادهای مردمی، جهت جلوگیری از ادامه روند نگران کننده سوانح رانندگی، تدابیر جدی‌تری و اقدامات همه جانبه را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: سوانح رانندگی منجر به از دست دادن سرمایه‌های انسانی‌، اجتماعی و اقتصادی‌، و بروز هزینه‌‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره برای خانواده و کشور می‌شود.

رزاق‌منش ‌جلب توجه و تنویر افکار عمومی و پرداختن به آسیب‌های گسترده پنهان و آشکار ناشی از سوانح رانندگی را از سوی همه رسانه‌ها‌ امری ضروری دانست.

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها آمادگی این نهاد را جهت همکاری و همراهی با برنامه‌های کاهش تصادفات با ظرفیت 12 دفتر نمایندگی‌، هزاران عضو و هوادار در سراسر کشور اعلام کرد.

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za کمیسیون ایمنی را‌ه‌ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی‌تری در دستور کار قرار دهد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 کمیسیون ایمنی را‌ه‌ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی‌تری در دستور کار قرار دهد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za کمیسیون ایمنی را‌ه‌ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی‌تری در دستور کار قرار دهد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa کمیسیون ایمنی را‌ه‌ها برای کاهش تصادفات تدابیر جدی‌تری در دستور کار قرار دهد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel