نوشته شده توسط  روابط عمومي جمعيت طرفداران ايمني راهها فروردين 14, 1400 - 615 Views

ايمنى حمل و نقل با نجات جان ٨٠ شهروند با وجدان بيدار پليس فداكار رقم خورد مطلب ویژه

تنها سه روز مانده به پايان سال در حالى كه هموطنان به رسم سنت در كوچه و بازار سرگرم تدارك استقبال از سال نو، بهار و تعطيلات نوروزى بودند، مى‌رفت تا حادثه‌اى جان دهها نفر را به كام مرگ كشانده و لحظات شيرين ايام را به تلخى كشانده و خانواده هايى را داغدار نمايد كه با وجدان بيدار و از جان‌گذشتگى پليس فداكار خاموش گرديد.


روز بیست و هفتم اسفند در شهر تهران یک خودرو وانت‌پیکان در محدوده میدان شهید تهرانی‌مقدم، ناگهان دچار آتش‌سوزی شده و در آستانه انفجا قرار مى‌گيرد که در مسیر سراشیبی به سمت یک ایستگاه تاکسی شروع به حرکت مى‌نمايد و هیچ مانعی در برابرش قرار نداشت. سرهنگ امين رضاپناه مسئول اداره تصادفات و مهندسی ترافیک منطقه ٢ پلیس راهور تهران بزرگ كه در حال ماموريت در منطقه بود با جان‌فشانى تمام با مشاهده صحنه پس از عدم موفقيت مهار نمودن آتش با كپسول به جهت وسعت و حجم شعله‌ها با دو دست و به گفته وى ايثارى كه از پدرش آموخته و وظيفه‌شناسى كه در مكتب انسان‌دوستى و سازمانى خود فرا گرفته مانع از ادامه حركت خودروى شعله‌ور، و ورود به پايانه تاكسى شده و صحنه‌هايى زيبا از حس انسانى و اجتماعى مى‌آفريند و خود دچار مصدوميت و سوختگى مى‌شود.
جمعيت طرفداران ايمنى راهها به عنوان يك نهاد مردمى بر اساس وظيفه ذاتى و رسالتى كه دارد با ارج نهادن به از خود گذشتگى اين پليس فداكار، آن را درس بسيار ارزشمند و بزرگى در راستاى برقرارى ايمنى حمل و نقل قلمداد نموده و در اولين فرصت ممكن به شايستگى تمام طى مراسم حضورى از وى قدردانى خواهد نمود و به اطلاع مردم شريف مى‌رساند در جريان ميليونها سفر و جابجايى كه در طول سال در كشور بانجام مى‌رسد همواره جانفشانى، ايثار و وظيفه‌شناسى نيروهاى خدماتى و امدادى همچون پليس، راهدارى، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانى، كادر درمانى و پزشكى و ... در سفرهاى ايمن و حمل و نقلى آسوده و مطمئن نقش‌آفرين بوده و مى‌باشند كه غالبا" از نگاه عمومى پنهان است ليكن نزد پروردگار متعال همواره ماجور و محفوظ بوده و خواهد بود، با آرزوى صحت و سلامت و توفيق روزافزون تمامى اين خدمتگذاران شريف.

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za ايمنى حمل و نقل با نجات جان ٨٠ شهروند با وجدان بيدار پليس فداكار رقم خورد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 ايمنى حمل و نقل با نجات جان ٨٠ شهروند با وجدان بيدار پليس فداكار رقم خورد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za ايمنى حمل و نقل با نجات جان ٨٠ شهروند با وجدان بيدار پليس فداكار رقم خورد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa ايمنى حمل و نقل با نجات جان ٨٠ شهروند با وجدان بيدار پليس فداكار رقم خورد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel