نوشته شده توسط  اسفند 02, 1399 - 803 Views

نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در تهران برگزار شد مطلب ویژه

نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی  در تهران برگزار شد

نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی با حضورنایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، معاون سازمان صدا و سیما ، جمعی ازمتخصصان، اندیشمندان وفعالان ، مدیران حوزه روابط عمومی با شعار«در افق جهانی، روی پای خود بایستیم» درفرهنگسرای نیاوران برگزار و به منتخبین روابط عمومی کشور نشان و گواهینامه استاندارد جهانی اعطا شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در این همایش که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری با تعداد معدودی از اساتید و صاحبنظران و مشارکت تعداد پرشماری به صورت مجازی برگزار شد، دکترسید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، دکترعلی دارابی معاون رسانه ملی ، دکتر داود زارعیان استاد دانشگاه، دکتر حمیدرضا شُعیری متخصص نشانه‌شناسی ، دکتر حمیدرضا کمالی مدیر عامل موسسه نشانآور ومجری انحصاری برنامه مهارت سنجی بر پایه استانداردESCO  درایران ، دکتر محمد سلطانی‌ فر استاد دانشگاه ، هر یک بر اهمیت تخصصی شدن روابط عمومی‌‌ها برای پیشبرد اهداف سازمان‌ها و تغییر نگرش به ساختار مندی و نظامندی این حرفه کلیدی در عصر نوین در کشور، سخنانی ایراد و بر آن تاکید کردند.                                          

بر اساس این کزارش دکترحمید شکری‌ خانقاه دبیر کل این همایش طی سخنانی بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به اصل تخصص‌گرایی و شایستگیها در انتخاب نیروهای روابط عمومی در جامعه تاکید کرد وگفت دست اندرکاران روابط عمومی‌ در کشور به واسطه نداشتن جایگاه شایسته، بیمار هستند و راه حل رفع این معظل داشتن نقشه راه، نظام حرفه‌ای، اعتبار مستقل و نظام صنفی است.

وی استفاده از الگوهای موفق بین‌المللی همچون برنامه مهارت سنجی ESCO را به عنوان راه حل میان مدت پیشنهاد کرد که می‌تواند به رفع مشکلات روابط عمومی‌ها در آینده نزدیک کمک کند.

درادامه برگزاری نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی پیام مکتوب پرفسور Daniel Elfani رییس دانشگاه MGUniversit فرانسه قرائت واز "کتاب مرجع لغات و اصطلاحات سوادرسانه‌ای" به عنوان کتابی که برای نخستین بار واژگان کاربردی سوادرسانه‌ای را درکشوراستانداردسازی کرده است، رونمایی ، سپس نشان و گواهینامه ESCO ویژه «مدیران و فعالان روابط عمومی» از سوی دانشگاهMGUNIVERCITY  پاریس به اولین های ESCO  و بیست مدیر و فعال منتخب روابط عمومی در سه سطح طلایی ، نقره ای و برنزی در ایران اعطا شد .

گفتنی است در این همایش نخستین نشان طلایی اتحادیه اروپا (اسکو) علاوه بر دکتر دارابی معاون رسانه ملی و چند استاد دیگر دانشگاهی به ناصر رزاق منش مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راهها به پاس سالیان خدمت موفق و تاثیرگذاردرروابط عمومی وارتباطات وفعال این حوزه وتوجه به علوم انسانی در ایمنی حمل و نقل و ترافیک به وی تعلق گرفته بود ، اعطا شد.

 

 

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی  در تهران برگزار شد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی  در تهران برگزار شد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی  در تهران برگزار شد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی  در تهران برگزار شد | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel