نوشته شده توسط  مهر 30, 1399 - 955 Views

هم­ افزایی رسانه ملی با نهادهای مردمی در توسعه فرهنگ ترافیک مطلب ویژه

هم­ افزایی رسانه ملی با نهادهای مردمی در توسعه فرهنگ ترافیک

جمعی از اعضای هیأت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راهها طی نشستی با مدیر شبکه رادیو سلامت رسانه ملی پیرامون هم­ افزایی برگزاری هفته ایمنی حمل و نقل (30-24 آبان ماه) دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها محمد بخارائی رئیس شورای سیاست­ گذاری این جمعیت با تشریح روند شکل گیری و برنامه های هفته ایمنی حمل و نقل مصادف با 25 آبان روزجهانی "یادمان قربانیان سوانح رانندگی" اظهار داشت : طبق برنامه­هایی که از ماه ها قبل طراحی و تنظیم گردیده و مورد تصویب کمیسیون ایمنی راههای کشور قرار گرفته، مقرر است از 24 لغایت 30 آبان ماه در سراسر کشور با هدف جلب توجه افکار عمومی و آحاد جامعه به پیامدها و آسیب های انسانی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از سوانح رانندگی برنامه های متعدد فرهنگی، آموزشی و اجرایی از جمله آغاز پویش زنان علیه سوانح رانندگی برگزار گردد.

وی جایگاه و نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی و شبکه رادیو سلامت را در انتشار و ارسال پیام های هشدار دهنده و ایجاد حساس سازی جامعه مهم دانست و افزود: جمعیت طرفداران ایمنی راهها به عنوان یک نهاد مردمی با ظرفیت 27 دفتر نمایندگی استانی، چندین هزار عضو و هوادار رسمی همچنین تجربه کارشناسی در حوزه ایمنی حمل و نقل در کنار سایر نهادهای اجرایی و حاکمیتی در تلاش است تا در این هفته جریانی با عناوین مختلف برای هر روز ایجاد و برای ایام کل سال ادامه یابد تا با مشــارکت عمومی و ملی وتوجه دستگاه های اجرایی فرهنگ و رفتارهای صحیح رانندگی و ترافیکی گسترش و توسعه یافته و آسیب های ناشی از تصادفات رانندگی روند کاهشی را طی نماید.

بر اساس این گزارش دکتر صدیقه اعتماد سعید مـــدیر رادیو سلامت نیز در این نشست با بیان اقدامات گسترده ای که این شبکه در راستای سلامت هم وطنان اجرا نموده و در دست اقدام دارد، موضوع سوانح رانندگی در کشور را یک دغدغه ملی و همگانی ذکر کرد و افزود: باید تمام تلاش جامعه اعم از مردم و مسئولین و نهادهای ذیربط در حوزه ایمنی ترافیک معطوف به پیشگیری باشد چرا که پس از رخداد و بروز آسیب­ های انسانی و اجتماعی ناشی از سوانح رانندگی تألمات روحی بر جامعه و هموطنان غالب می گردد و اقدام خاصی نمی­توان داشت.

وی با اعلام آمادگی شبکه رادیو سلامت جهت همراهی و همکاری در اجرای برنامه های هفته ایمنی حمل و نقل، تولید محتوای غنی و مؤثر را در مباحث آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم خواند و بر توسعه نشاط عمومی و امیدواری هموطنان در جامعه تأکید نمود.

این گزارش می­افزاید ناصر رزاق منش مدیرعامل و حمید صفریان رئیس کمیته فرهنگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها که در نشست حضور داشتند هر یک پیرامون برنامه های تدوین شده، راهکارهای فرهنگی و اجرایی جهت کاهش سوانح رانندگی و الزام عزم و اراده ملی در این موضوع، سخنانی را بیان داشتند.

 

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za هم­ افزایی رسانه ملی با نهادهای مردمی در توسعه فرهنگ ترافیک | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 هم­ افزایی رسانه ملی با نهادهای مردمی در توسعه فرهنگ ترافیک | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za هم­ افزایی رسانه ملی با نهادهای مردمی در توسعه فرهنگ ترافیک | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa هم­ افزایی رسانه ملی با نهادهای مردمی در توسعه فرهنگ ترافیک | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel