نوشته شده توسط  مرداد 01, 1399 - 1270 Views

« نقش آموزش در فرهنگ ترافیک و رانندگی» مطلب ویژه

« نقش آموزش در فرهنگ ترافیک و رانندگی»

 

به منظور بهره گیری هرچه بیشتر و همگرایی ظرفیت­های بالقوه جهاد دانشگاهی و توان و تجربه جمعیت طرفداران ایمنی راهها دست اندرکاران دوطرف طی نشست مشترکی هم اندیشی و راهکارهای همکاری را بررسی نمودند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها محمد بخارائی رئیس شورای سیاست گذاری این جمعیت با اشاره به نقش و اهمیت هنر و فرهنگ در جهت دهی نگرش مردم و آگاه سازی نسبت به دغدغه و عواقب نگران کننده سوانح رانندگی در کشور، از تأثیر چشمگیر آموزش در سطوح و گروه های مختلف جامعه در حوزه ترافیک و حمل و نقل سخن گفت و آمادگی کامل جمعیت را جهت همگرایی و هم اندیشی در کنار ظرفیت های جهاد دانشگاهی اعلام و بر همراهی دو بال علم و تجربه در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در جامعه بالاخص در حوزه ترافیک مورد تأکید قرار داد.

بر اساس این گزارش ناصر رزاق منش مدیرعامل جمعیت نیز نیاز امروز جامعه و هموطنان را بیش از تمام دوران به ارتباطاتِ مطمئن و قابل اعتماد و روشنگری افکار عمومی دانست و رعایت هنجارهای اجتماعی به ویژه در حوزه رانندگی از سوی مردم را با کمک و حضور جامعه هنری، ورزشی و تولید محتوای ارزشمند و جذاب مورد خواست و پسند عموم را یک اصل مهم در کاهش آسیب های انسانی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از سوانح رانندگی برشمرد.

این گزارش می افزاید رضا عسگری مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی نیز با تأیید نقش آموزش، فرهنگ و هنر، مسائل و موضوعات جامعه شناسی فرهنگی در برقراری رابطه مطلوب و مؤثر نهادهای مردمی و حاکمیت با افکار عمومی و جامعه به تبیین و تشریح ظرفیت­های پژوهشکده پرداخته و آمادگی کامل جهاد دانشگاهی در همراهی و اجرای برنامه­ های فرهنگی حوزه ایمنی حمل و نقل و فرهنگ ترافیک در کنار جمعیت طرفداران ایمنی راهها اعلام داشت.

گفتنی است تنی چند از مسئولان این پژوهشکده حاضر در نشست نیز نقطه نظراتی پیرامون دغدغه جامعه در بخش سوانح رانندگی و راه کارهای فرهنگی اجتماعی با تکیه بر اصول علمی ارائه نمودند.

 

 

f2 « نقش آموزش در فرهنگ ترافیک و رانندگی» | جمعیت طرفداران ایمنی راهها

 

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za « نقش آموزش در فرهنگ ترافیک و رانندگی» | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 « نقش آموزش در فرهنگ ترافیک و رانندگی» | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za « نقش آموزش در فرهنگ ترافیک و رانندگی» | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa « نقش آموزش در فرهنگ ترافیک و رانندگی» | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel