نوشته شده توسط  دی 07, 1398 - 1456 Views

توجه هرچه بیشتر به ایمنی ترافیک با حضور هنرمندان جامعه مطلب ویژه

توجه هرچه بیشتر به ایمنی ترافیک با حضور هنرمندان جامعه

مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی پلیس راهور ناجا با موضوعات سرعت غیرمجاز ، سبقت غیرمجاز ، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو ، در بخش های فیلم کوتاه ، عکس ، موشن گرافی و گزارش خبری به همت معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور و با حضور مسئولین ذیربط ، جمعی از اعضای هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راهها و همچنین جمع کثیری از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در این مراسم سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا به اهداف پلیس برای برپایی جشنواره پرداخت و اظهار داشت: افزایش مشارکت اجتماعی، تسهیل و ایمنی در تردد و توسعه این حوزه با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها از جمله موارد مدنظر پلیس راهور است.

وی گفت: پلیس راهور تصادفات را در 11 سال گذشته تحلیل نموده است به خصوص در سال‌های 95، 96 و 97 و در این تحلیل به این نتیجه رسیدیم که 88 هزار نفر راننده پرخطر در طول 3 ساله داشته‌ایم که کمتر از یک درصد آمار را تشکیل می‌دهند.

سردار هادیان‌فر به نقش جدی 33 سازمان در کاهش تصادفات رانندگی پرداخت و گفت: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری در این خصوص که باید به حداقل تعداد جانباختگان در تصادفات برسیم پلیس راهور تمام تلاش خود را می‌کند تا کاهش تصادفات را در کشور داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص نهادینه شدن فرهنگ بستن کمربند ایمنی گفت: در آن سال‌ها که طرح کمربند ایمنی را شروع کردیم با استقرار نیروهای فیزیکی از یگان‌های مختلف و اعمال جریمه در صدد اجرای این طرح بودیم اما خیلی نهادینه نشد و با حضور هنرمندان، صدا و سیما و سینماگران توانستیم این کار را عملی کنیم چرا که با تأثیر نوشته‌ها و حرکت هنرمندان و هنرپیشگان این فرهنگ در کشور نهادینه شد تا جایی که 99 درصد رانندگان کمربند ایمنی را می‌بندد و به موجب آن تصادفات کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راهها نیز در این مراسم به ابعاد نگران کننده آسیب های انسانی ، اجتماعی و اقتصادی ناشی از سوانح رانندگی در کشور پرداخت و خاطر نشان کرد : در کمیسیون ایمنی راهها نقشه راه بهبود ایمنی راههای کشور که یک طرح و برنامه ملی و مهم با افق های روشن و تعیین وظایف هر نهاد و سازمان مسئول در ایمنی ترافیک در حال تدوین بوده و مراحل نهایی خود را می گذراند که امید است با اجرایی شدن آن شاهد کاهش چشمگیر سوانح رانندگی باشیم .

وی حضور هنرمندان و اهالی هنر را در پیشبرد برنامه های فرهنگی ایمنی ترافیک و ارتقاءی رفتارهای ترافیکی بسیار موثر دانست .

این گزارش می افزاید در پایان این مراسم علاوه بر قدردانی از هنرمندان فعال در حوزه ترافیک و همیاران پلیس از برگزیدگان ارسال آثار با اهداءی لوح و تندیس نیز تجلیل بعمل آمد که جمعیت طرفداران ایمنی راهها نیز به خاطر اجرای برنامه های متعدد فرهنگی از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته و لوح و تندیس جشنواره را دریافت کرد .

po12 توجه هرچه بیشتر به ایمنی ترافیک با حضور هنرمندان جامعه | جمعیت طرفداران ایمنی راهها

برچسب‌ها

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za توجه هرچه بیشتر به ایمنی ترافیک با حضور هنرمندان جامعه | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 توجه هرچه بیشتر به ایمنی ترافیک با حضور هنرمندان جامعه | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za توجه هرچه بیشتر به ایمنی ترافیک با حضور هنرمندان جامعه | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa توجه هرچه بیشتر به ایمنی ترافیک با حضور هنرمندان جامعه | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel