نوشته شده توسط  آبان 26, 1397 - 1827 Views

تسلیت - چهره های پشت ارقام مطلب ویژه

بيانيه جمعيت طرفداران ايمني راهها درخصوص درگذشت نابهنگام آقايان دکتر نوربخش و دكتر تاج‌الدين

انا لله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگي، اين‌بار به‌سراغ عالي‌ترين مقامات تامين اجتماعي كشور آمد و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون خستگي‌ناپذير ايشان که تا آخرین نفس متعهد به رفع ضروريات بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی اعم از كارمندان و کارگران و بازنشستگان و ديگر نيازمندان بوده و لحظه‌اي در انجام مسئوليت خود كوتاهي نكردند، ناباورانه بر اثر سانحه رانندگي در هنگام ماموریت اداری و خدمت به هم‌ميهنان شريف، چهره در نقاب خاك كشيدند و نامی نیک برای خود جاودانه نمودند. انعكاس موضوع موجب آن گرديد تا بار ديگر اهميت فوق‌العاده جابه‌جايي امن، در كانون توجهات قرارگيرد.

مراکز متعدد تامين اجتماعي در سراسر كشور و ميليونها هموطن، با شنیدن خبر نابهنگام بدرود با مدير سختكوش سازمان تامين اجتماعي، در شوک فرو رفتند. افسوس، دست تقدیر مهلت نداد تا ميراث برجای‌مانده از آقايان دکتر نوربخش و دكتر تاج‌الدين كه از پرکارترين و در عين حال بی‌ادعاترين مسئولين حوزه پزشكي و تامين اجتماعي كشور بوده و سوابقي درخشان در حوزه‌هاي خدمات درماني، تامين مالي و راه‌اندازي نظامهاي حمايتي گوناگون داشتند، در رسيدگي شبانه‌روزي به مشكلات هموطنان، دوچندان شود.

جمعیت طرفداران ایمنی راهها، ضايعه سنگين وداع نابهنگام زنده‌یادان دکتر سيدتقي نوربخش و دكتر عبدالرحمن تاج‌الدين را به خانواده‌هاي داغدار آن مرحومان و همکاران ارجمند در جامعه تامین اجتماعی و پزشکی كشور، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات براي آن شهداي خدمت به ملت و برای خانواده‌های داغدارشان و ديگر بازماندگان شكيبايي مسئلت دارد و با يادآوري ضرورت رعایت دقيق قوانین راهنمايي و رانندگي به‌مثابه ضرورتي حياتي براي حفظ جان به‌خصوص نخبگان كشور، اميددارد تا دگربار بي‌احتياطي بر توجه و اصلاح نقاط سانحه‌خيز و رعايت مقررات تردد به‌ويژه از سوي ناوگان حامل كالاهاي خطرناك، باعث از دست‌رفتن سرمايه‌هاي انساني بي‌نهايت ارزشمند كه منشا خدمات شايسته و اثرات ارزنده هستند، نگردد، بلكه در سطحي فراتر دستمايه ترغيب و هدايت آحاد جامعه كشور به رعايت استاندارد و مقررات حمل و نقل گردد.

جمعیت طرفداران ایمنی راهها

پنجشنبه 24 آبان 97

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za تسلیت  - چهره های پشت ارقام | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 تسلیت  - چهره های پشت ارقام | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za تسلیت  - چهره های پشت ارقام | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa تسلیت  - چهره های پشت ارقام | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel