نوشته شده توسط  شهریور 31, 1397 - 1947 Views

پیام مسئولین در ضایعه سانحه نطنز مطلب ویژه

 

پیام مسئولین در ضایعه سانحه نطنز

 

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

                                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم        
وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز-کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد.
اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان رحمت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.
لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم اصفهان با همراهی دستگاه‌های ذیربط برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده‌های داغدیده تلاش کرده و در اسرع وقت نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کنند.
متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جاده‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گرفته و چاره‌جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم‌انگیز در کشور نباشیم.
                                                                                         حسن روحانی
                                                                               رئیس جمهوری اسلامی ایران  

                    

متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:
 
                                                                                   بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دلخراش و غم انگیز تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت در آزاد راه کاشان به نطنز که منجر به جانباختن 19 نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید گردید.
ضمن تسلیت به خانواده های عزادار این حادثه تاسف بار و ناگوار، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.
پس از سانحه برخورد تانکر سوخت با یک اتوبوس مسافربری در سنندج که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شد این دومین اتفاق از این دست در سالجاری است که مردم کشور را عزادار می کند. نظر به اهمیت موضوع از مسوولان ذی ربط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و نیز نیروی انتظامی می خواهم تا ضمن بررسی همه جوانب، تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناخوشایندی را بکار بندند. همچنین از استاندار محترم اصفهان می خواهم تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ایران برسانند.
 
                                                                                             اسحاق جهانگیری
                                                                                      معاون اول رییس جمهور

 

 

وزیر راه وشهرسازی با تسلیت درگذشت تعدادی از هم وطنان گرامی در ایام عزاداری و سوگواری شهادت مظلومانه سالار شهیدان و همدردی با خانواده جان باختگان و مصدومان این سانحه دستور داد تا سازمان راهداری و كمیسیون ایمنی راه ها موضوع را در اسرع وقت پیگیری و گزارش كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی با تسلیت درگذشت تعدادی از هم وطنانمان در سانحه برخورد اتوبوس مسافری با تانكر سوخت در محور نطنز کاشان در ایام عزاداری و سوگواری و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تاكید كرد: این ضایعه دردناک را به ملت ایران و بخصوص به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در سانحه برخورد اتوبوس با تانكر سوخت در جاده نطنز از دست داده‌اند تسلیت می گویم و برای مصدومان آرزوی شفای عاجل دارم.

وزیر راه وشهرسازی به رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دستور داده كه گزارش گروه فنی اعزامی نخست در کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آیین ‌نامه اجرایی تبصره 1 ماده 31 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به منظور بررسی دقیق مدارک ماشین‌ها، رانندگان و شرکت‌های متبوع آنها و سپس در کمیسیون ایمنی راه‌ها طرح تا با توجه به محدوده اختیارات قانونی که برای این کمیسیون در نظر گرفته شده، با نهایی شدن دستورات لازم از وقوع سوانح مشابه جلوگیری شود.

آخوندی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دستور داد كه در صورت هرگونه کاستی احتمالی اقدامات لازم برای برخورد با مقصران حادثه صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی در دستور جداگانه‌ای به دبیر كمیسیون ایمنی راه‌ها خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده این كمیسیون برای رسیدگی به این موضوع و اعلام نتیجه به رئیس جمهور شد.


نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za پیام مسئولین در ضایعه سانحه نطنز | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 پیام مسئولین در ضایعه سانحه نطنز | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za پیام مسئولین در ضایعه سانحه نطنز | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa پیام مسئولین در ضایعه سانحه نطنز | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel